Opstartgesprek5583326-5-2019 00:02:06139htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5583426-5-2019 00:02:061760htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5583526-5-2019 00:02:062933htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5583626-5-2019 00:02:06322htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5583726-5-2019 00:02:06845htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina
Inleiding5583826-5-2019 00:02:061090htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Fasenbeschrijving5583926-5-2019 00:02:06191htmlFalseaspxIn deze fasenbeschrijving voor opdrachten onderzoek doen en ontwerpen worden in het VO vier fasen onderscheiden: Website artikelpagina
Complexiteitsscan van onderzoeksopdrachten5584026-5-2019 00:02:06158htmlFalseaspxComplexiteitsscan van onderzoeksopdrachten.Website artikelpagina
Contactformulier5584126-5-2019 00:02:0693htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5584226-5-2019 00:02:061433htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina