Opstartgesprek5583317-3-2019 01:06:56106htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5583417-3-2019 01:06:561552htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5583517-3-2019 01:06:562604htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5583617-3-2019 01:06:56282htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5583717-3-2019 01:06:56734htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina
Inleiding5583817-3-2019 01:06:56956htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Fasenbeschrijving5583917-3-2019 01:06:56176htmlFalseaspxIn deze fasenbeschrijving voor opdrachten onderzoek doen en ontwerpen worden in het VO vier fasen onderscheiden: Website artikelpagina
Complexiteitsscan van onderzoeksopdrachten5584017-3-2019 01:06:56143htmlFalseaspxComplexiteitsscan van onderzoeksopdrachten.Website artikelpagina
Contactformulier5584117-3-2019 01:06:5693htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5584217-3-2019 01:06:561332htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina