Opstartgesprek5007317-12-2017 01:02:49htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5007417-12-2017 01:02:4930htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Begeleiding van je onderzoek5873617-12-2017 01:02:491036htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Handreiking voor docenten5873717-12-2017 01:02:493421htmlFalseaspxHandreiking voor het opzetten, begeleiden en beoordelen van onderzoek van leerlingen bij het doen van onderzoek.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5873817-12-2017 01:02:49440htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5873917-12-2017 01:02:49927htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Inleiding5874017-12-2017 01:02:49386htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5874117-12-2017 01:02:49568htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina
profiel-overzicht5874217-12-2017 01:02:49250htmlFalseaspxWelkomstpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5877717-12-2017 01:02:49291htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina