profiel-overzicht5874221-8-2017 00:03:00126htmlFalseaspxWelkomstpagina
Opstartgesprek5007321-8-2017 00:03:00htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5007421-8-2017 00:03:00htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Begeleiding van je onderzoek5873621-8-2017 00:03:00705htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Handreiking voor docenten5873721-8-2017 00:03:002369htmlFalseaspxHandreiking voor het opzetten, begeleiden en beoordelen van onderzoek van leerlingen bij het doen van onderzoek.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5873821-8-2017 00:03:00195htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5873921-8-2017 00:03:00574htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Inleiding5874021-8-2017 00:03:00235htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5874121-8-2017 00:03:00317htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5877721-8-2017 00:03:00182htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina