Opstartgesprek5583320-1-2019 01:01:1593htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5583420-1-2019 01:01:151379htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5583520-1-2019 01:01:152335htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5583620-1-2019 01:01:15240htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5583720-1-2019 01:01:15670htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina
Inleiding5583820-1-2019 01:01:15875htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Fasenbeschrijving5583920-1-2019 01:01:15170htmlFalseaspxIn deze fasenbeschrijving voor opdrachten onderzoek doen en ontwerpen worden in het VO vier fasen onderscheiden: Website artikelpagina
Complexiteitsscan van onderzoeksopdrachten5584020-1-2019 01:01:15137htmlFalseaspxComplexiteitsscan van onderzoeksopdrachten.Website artikelpagina
Contactformulier5584120-1-2019 01:01:1587htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5584220-1-2019 01:01:151264htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina