Opstartgesprek5007316-10-2017 00:07:44htmlFalseaspxTijdens het oriënterende opstartgesprek worden het onderwerp en mogelijke onderzoeksvragen verkend. Het is belangrijk leerlingen te wijzen op het belang van het soort onderzoeksvraag.Website artikelpagina
Leerlijn onderzoeksvaardigheden5007416-10-2017 00:07:4411htmlFalseaspxHoe maak je onderzoeksopdrachten die steeds een groter beroep doen op de onderzoeksvaardigheden van leerlingen? Website artikelpagina
Begeleiding van je onderzoek5873616-10-2017 00:07:44895htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Handreiking voor docenten5873716-10-2017 00:07:442894htmlFalseaspxHandreiking voor het opzetten, begeleiden en beoordelen van onderzoek van leerlingen bij het doen van onderzoek.Website artikelpagina
Begeleiden van leerlingen5873816-10-2017 00:07:44313htmlFalseaspxWebsite artikelpagina
Beoordelen van onderzoek5873916-10-2017 00:07:44730htmlFalseaspxInstrumenten voor het beoordelen van onderzoeksvaardigheden.Website artikelpagina
Inleiding5874016-10-2017 00:07:44323htmlFalseaspxDeze website maakt onderscheid tussen verschillende soorten onderzoek: bronnenonderzoek, proefondervindelijk onderzoek, ontwerpen en modelleren.Website artikelpagina
Hulp bij het maken van een profielwerkstuk5874116-10-2017 00:07:44430htmlFalseaspxVerschillende hogescholen en universiteiten bieden ondersteuning bij het maken van een profielwerkstuk. Hieronder staat een overzicht.Website artikelpagina
profiel-overzicht5874216-10-2017 00:07:44210htmlFalseaspxWelkomstpagina
Eindtermen informatie- en onderzoeksvaardigheden5877716-10-2017 00:07:44224htmlFalseaspxWat mag je met betrekking tot onderzoeksvaardigheden van leerlingen op het eind van havo en vwo verwachten?Website artikelpagina